Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/05/13

This day was nice.

Luulin aamul viel, et päiväst ei tulis kovinkaa muksi, mut tulihan tästä.


Aamul oli hieman riitaa mutsin kanssa ja sen semmoista, jonka takii en uskonu päivän paranevan. Mut onneks kummiski rauhotuis siin yhes vaihees ja menin sitte imuroimaa auton huomista Viron reissuu varte.
Oli kans hiema hankaluuksii seuran kans - en tienny viel, kenen kans olin siin aamul. 


Mut päädyin sit kuitenki Yukin seuraks Kamppii. :--) Olihan siel mukavaa, vähän autiota. 8D Ku ei siel ollu tietenkää porukkaa paljo ku kaupat oli kii. Meidät tultii kyl häätää lavakerroksest, ku siel ei kuulemma saanu olla. ;--;
Siellä sitte lagailtii ja käytii mäkkiläskeilemäs. Tosin, me häivyttii sielt mäkist ku Justin Bieberii rupes soimaa siel. Aivot raiskaantuu sen majavan takii.
Sit kusaril meille tuli joku känninen spuge selittää. o.o Omg, oon saanu niist traumoi.
Selitti meille siin, et se istahtaa siihe meidä vieree.... Siin vaihees siirryin kyl kauemmas. D:
Se kans laulo meille... Voi vittu, meinasin hajota siin vaihees. Sen jälkee se sit sano, et se ottaa huikan ja kelasin tietenki, et se tarkotti, et se haluu mun jääteest huikan. 8( Siin vaihees kyl en enää kestäny ni oli pakko lähtee siit. D:
Mun piti kans olla kuudelt himas, mut soitinki sit porukoille, et voisinko saada puol tuntii lisäaikaa, ni sano sitte, et voinki tulla seittemäks. :--DDD Tunti lisäaikaa puolen tunnin sijast. <69


No, ei sen kummempaa täst päiväst.


Eilen olin sitte Reilan kans ja tällästä, syömäs käytii ja sitte meille syömää jäätelöö. :--) Oli muksii lagii siin lattial syödes jäätelöö ja puhella niitä näitä. Myöhemmi päädyttii sitte meidän koulun pihalle ottelemaa kuvii ja oltii kans Juhon kans. :--) Vaihdettii toisen koulun pihalle ja siel sitte leikin jtn korppikotkaa ja Reila liitty sitte mun korppikotkakaveriks. <69 ...Sit totesin, et jotkut aikuset ja lapset kuuli sen meidä huutelun. XDDDDDD


Olin kans tiistaina sitten Alen luona. :--) Oli sillonki mukavaa, lagailtii ulkona ja Alella. Käytii ostamas jäätelöt ja mentii syömää ne siihe johonki kalliolle Alen entisen koulun pihalle. :3 Oli kyl muksi sääki olla ulkona, vaik oli vähä vilposta olla pelkän hupparil siel. :--D Olin vaa nii viisas.


Että tälläistä. Nii ja huomen sinne Viroo, kute tos aikasemmi mainitsinki. Voisin tuoda sielt ihmisille jtn kivaa/hyvää. :--) Toi yks ainaki halus Rafaelloja. ♥ JA! Tarviin ite uuden valkosen kajaalin ja kynsitarroja. Ostin mun nykysenki sielt ja se on kestäny vuoden. Nyt se sit on kauheen pieni.

0 kommenttia: