Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/08/25

Happy and bad days.

Ohoo ! Tää on ollu kuolleen jonku aikaa, mut nyt päätin ryhdistäytyy ja kirjotella tänne !


No siis, mä olin riparil tos 7-14 pvä:
- siel oli kyl kivaa kaikist ennakkoluuloista huolimatta ! ...
- ... mut siel tuli silti pientä säätöö mm. ikkunoiden kans. 8DDD (ihmiset lähti yöl ain ulos, ennen ku jäi kii. Säikähdettii yht isost ku se oli yhtäkkii meidä ikkunan ees).
- + ois kyl voinu olla vähemmä vapaa-aikaa, sitä tuntu joskus olevan liikaa.
jaaa niin.


Kouluki alko, ja meil on hirvee lukkari, ainaki mun mielest:
valitan kuvan paskaa laatua.


Ei sit yhtää tasasemmi voinu laittaa noita tunteja, mieluummi tuun aikasin ja pääsen aikasin... 30 viikkotuntii, se ei oo paha, mutku en vaa tykkää.
+ on se kiva ku vikat tunnit maanantaina on fyssaa ja mul alkaa neljält kuvis. ::D Meen sinne siis myöhäs. Ainaki tän jakson ajan.




Sunnuntaina (22.8) oli sit konffis. Jännitin sitä ihan turhaan + pelkäsin, et failaan jossai vaihees kuitenki.
Reila tuli sit mun seuraks viettelee niit juhlii Vantaankoskelle Kuninkaan Lohet-ravintolahötskään, jos oli sit viimestää koko suku paikalla... (en tykkää olla suurien juhlien pääosas)
Rahaa lahjoist kerty about 450€ + sain kaikkee jännää.
mm. uuden iPod Touchin ♥ (vanha meni paskaks),


Promarketeita 2 pakettii, rippiristin, sellasen hopeisen + pari muut koruu, jonku avaimenperähötskän, uuden hiirimaton (tälläne muumitalo ♥) ja sit kans sellasen Nomination-käsikorun. Muuta en satu muistamaan.


Mut sit kans oon ostanu mm. korun ja kaikkee muuta turhaa. Sain kans tnä uudet farkut, muutaman topin ja farkut. 

+ hajotin mun radiolaukun, joten otin uuden laukun käyttöön.
Onhan täs ajan kulues tullu muitaki ongelmia, mut ei niistä sen enempää.
 Mut ei kai täs mtn muuta kummallista ole. 8DD
Mietin täs muute, et tuli kauhee hinku tehä tänne joku esittely mun tosi ihkusta huoneesta. Mut kattoo nyt vähä.

0 kommenttia: