Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/09/23

Aaa, en oo taaskaa kirjotellu tänne vähää aikaa, hups. Joten täs tylsistyes koulus ajattelin vähän päivitellä tätä. :__D


Eilisestä !
Aaaaa, haluun eilisen takas. D'espan keikka oli aivan ihana, sain kauheet musiikkiorgasmit siel olles. Olin iha ekstaasis siel. Ja korvatki pääs raiskaantumaa. Rakastuin Redeemeriin ja Mirroriin. ;0; En saanu sielt ostettuu mitää, tai no, en halunnu ostaa mitään, mut ei se mua toisinaa haittaakkaa. Olihan se kiva olla märkä keikan jälkee + rakastan suihkua.
Keikkajonos oli tosin mul ainaki kylmä, valittelin sitä siin ehk liikaaki. Ja mun reidet oli kyl kuollu jo ennen keikan alkua, mut sit keikal se kipu itseasias katos. Ihmeellistä.
Saisivat tulla pian takas. ♥


Ja yleisesti ottaen ! 
Oon viettäny päivät pitkät Stadissa ja köyhtyny. Värjäsin hiukset kans tos hopeel, ei näist kyl kauheen hopeit tullukkaa, mut viikonloppuna uudestaa värjäys. Totesin kans, et mun hiukset on kasvanu kivasti. :__D
Täs on ollu kans kaiken maailman kouluhommia, pitäs täs kirjotella toi yks äikän kirjotelmaki loppuu, lukee muutamaan kokeeseen ja niin edelleen. Huomenna sattuu olemaa kivasti matikankoe ja terveystiedon pistari. ♥ I love them...not.
Oon täs kans ostanu vähän vaatteita, mut lisäilen niit kuvii vähän myöhemmin, sil satun täl hetkel dataamaan näil koulun ihanilla koneilla. Tuntiki päättyy 10 minuutin sisäl, paitsi et toi opo huitoo vielki jossai kokouksessa.


Oon säätäny ton ulkoasun kans jo ihan liian kauan, enkä jaksa tota, saatana. x__x html-koodit tappaa mun silmät. Voisin joko ite koittaa sitä viel väsäillä, ellei joku varsin ihana jaksais mulle väsätä layoutii.
Mut ehkäpä mä täst kuitenki päättelen tän postauksen~

1 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi header *_*