Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/04/13

nothing very interesting at this time

Hey there my dear readers ~  (ノ゚∇゚) (and at first - you can click pics to see them bigger)

I'm trying to post here more often. Usually I just forget to write here or I don't have anything to write about. Sooo.....

Mulla ei täl kertaa nyt oo mitään kirjotettavaa, oon vaa datannu ankarasti himassa ja yrittäny sen lomassa viel harjotella kokeisii, lähinnä valtakunnallisii.

Oli tos viime torstaina, eli about viikko sitte, kemian valtakunnalline, I so hope I didn't fail it.
Mut päivän kohokohta oli se, että meil oli uintia koulussa (en tietenkää menny sinne) ja sit ku palasin himast takas koululle, saanki käteen jälki-istuntolappusen - eli joudun menee suorittaa sen pakollisen uinnin ens tiistaina. Olin vähän ragena sen koko lopun päivää. ( ̄ー ̄)
Oli kans ruotsin valtakunnallinen eile. Luulin, et se ois ollu vaikee, mut eipä se ollukkaa ~



Sain kans hiuksistaki jälleen suunnilleen hopeet, ainakisilt nää yrittää  vaivalloisesti näyttää ja on iha tarpeeks kyl mulle.

En kyl oo kauheest jaksanu panostaa niin pukeutumisee ku meikkaamiseenkaa.
Ihme kyllä, kännykän laatu ei kusekkaa nii paljoo, mitä se joskus sattuu tekemää.




Oon kans taidokkaasti peittäny mun käden tähtii, faija ei kyl tyksi, muttei siinä mitään. Nauran vielki tolle naudalle mun kädessä by Sanni.

Pitäs täs nyt atm yrittää stadiinki lähtee, mut innostuin kirjottelee, joten kirjotan tänki pikapostauksen loppuu. It's not a miracle if I'm late.








I've watched those pics with so big eyes - snfosjfpjapgjpajdphja, aaaaw. (♥ω♥)


But maybe I don't have anything else to write about,
thanks for reading
and see you later ~

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

onks tossa giffissä Satoshi ja Shuu?

K i r o kirjoitti...

Anonyymi : Joo, tota.... huomaan nää kommentit vähä myöhäs, mut joo, on.