Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/05/22

We're not alone



long time no see -- again.
sorry, I haven't had anything to post about. (´--`''

Mut mistäs sitä täl kertaa alottaa....





















Ostin noi kyl jo laivalt ku olin matkal Virost takas Suomee, mut latasin noi kuvat vast äske koneelle niin ne tuli sit nyt vast.
Eli oon siis ostanu hopeeshampoon ja -hoitoaineen. En oo kyl kauheest käyttäny mut toi hoitoaine ainaki toimii ~
Hinnoist nyt en oo varma, mut sain harjan noiden mukana.

Mutsi kans osti mulle uuden REMINGTON-suoristusraudan !
Toi on kyl paljo parempi ku se mun edelline.... Sopii kätee paljo paremmin sekä tos on digitaaline lämpötilajuttu ja suoristaa paremmin pienemmällä lampötilalla ku mun edelline maksimilla.

Sit kans vanhemmat oli Vierumäel tos toissa viikonloppuna ja sain jäädä himaa mun mummon ja ukin kans. Sit  kans sain mun pari kaverii meille seuraks ja ne lähti mukavasti sit viiden aikaa aamuyöstä.... Mut oli mul kyl sillo kivaa vaik olinki nii väsyny että huhhuh. (*・▽・*) 




tollasen pussukanki oon kerenny koulun valinnaiskässäs väsäämää. Noi ruusut oli kyl kiva väsätä vaikkei ne kovinkaa kummosesti oo tehtykkää. ♥

voi luoja ku muisti pätkii mun tekemisten kans --


Vikat kokeetki on tehty ! Tosin, en oo kyl tyytyväine mun kemian valtakunnallisen suorituksee, 7½. Oisin oottanu, et oisin saanu vähä paremman, mut no jaa, ei voi enää mitää.

Oon kans ollu vähä kapinallisempi koulus ja käyny tyylii joka pvä teboilil tai läheises leipomos. En oikee onnistu pysyy kouluauleella... Enkä oo pysynykkää 3 vuotee. Torstai ja perjantai oliki vähä chillei päivii ku ei oikee olla tehty mitää ja sain kuviksen lopputyönki valmiiks aherruksen jälkeen.


TODAY -- menin aamul Sannille (jälleen) laittaa hänen hiuksensa ja sit se meniki riparitapaamisee ja menin edelt stadii. Siel sit sain seuraks Kikin ja sen kaverin kunnes sit Sanni ja Jun tuli. :----) Aleeki tuli nähtyy pikasee.
Noh, me päätettii kolmistaa mennä piknikille Ruttopuistoo ! Käytii hakee sipsii, suklaat ja monttuu sekä mäkkiruokaa ja käveltii sit päämäärään lagaamaa. Siel oli vähä tuulista ja kylmä, mut eipä se paljoo haitannu. Popitettii musaa ja syötii. (*´∀`*)ゞ 
our snacks 

Liityttii kans hetkeks Yukin, Otsun, Chiyon ja Nanon seuraa ku ne tarvitsi kuulemma hiema apuu, joten me mentii läheiselle hautausmaalle ja myöhästyttii sit Junin kans junast ja mä dösäst... perus.

oli kyl erityisen kiva päivä pitkäst aikaa !

Ja äskettäi laitoin 8mm venytyksen korvaa, en kyl uskaltanu toistaseks kokonaa, mut kyl se koht menee ! Sattuu vähä korvaa, mut kyl tän viel kestää.


En keksi teille mitään muuta kerrottavaa, joten it's adios !
THANKS FOR READING ♥

0 kommenttia: