Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/10/30

사링해요~~

Hey dudes, (^-^*)/
ajattelin väsätä teille aikani kuluks jonku pikkupostauksen. Tajusin äske, et edellinen oli aika kilometripostaus, kiva jos jaksoitte lukee.



En oikee oo tehny mitään hirveen _mielenkiintosta_ - seikkaillu koulussa, levinny kavereiden kans, läskeilly jotain epäterveellistä joka päivä, piirrelly ja sen semmosta.
Päätin kans täs, että venytän kyl mun korvaa viel ainaki ton 2mm isommaks sekä ois tarkotus hankkii samanlaine sit toiseeki korvaa, ku se sattuu olee vähä kalju ja paljas - se tarvii koristusta. :( tragus ja industrial ois kyseisen idean jälkeen suunnitelmissa. Haluisin kans vaikka mitä rautaa naamaan, mut ehkä sit myöhemmi. (´n `,)


a new purchase - jumper Cubus




Pitäs täs yrittää vähä hellii mun hiuksii, ne on ku suuri hamppukasa. ;_; lähtee kohta hiukset päästä ja ku on muutenki ohut pehko nii pelkään kaljuuntumista. Oon ollu melkee viikon suoristamatta hiuksii, kulkenu koulus vaa pipo pääs, joka peittää kaiken, onneks.



Tota karvakasaa siis peittelemään. En oo oikee jaksanu panostaa mihinkää ulkonäköjutskaa pitkää aikaa taas vaihteeks, joten oon suunnillee ton näkösen liikkunu tän viikon ajan. Epätavallista multa.


Päivän asu/asut on näyttäny kutakuinkin about tolta:
a new purchase - woolly hat, H&M
Cardigan, H&M
a new purchase - jeans, H&M 
scarf - Cubus


tarkemmin pipo on tuollainen, mut musta.

Tällä hetkellä oon ollu vähä kipeenä, tai ainaki jotain siihe suuntaa.
Eilen podin todella pahaa oloo ja hedarii, jonka takii nukahdin sohvalle jokskuks aikaa, kunnes mulla oliki mystisesti parempi olo ja kykenin kävelemää. Vaikka tosin jalat täriski portaita alas mentäes. Voivoi, voi mua.
Tää päivä on mostly menny siin, et oon pelittäny sims3 melkee 6h putkee ja sen lisäks Pokémonii Gameboy Advancella.

And me wants -  a lot
but i can't have them all










2 kommenttia:

emmma kirjoitti...

Sul on ihanan väriset hiukset! ♥ Jännitin tosi paljon traguksen ottoo, otin sen itiksessä ampulla ja ei sattunu _yhtään_. Ei maksanut ku 12€ et suosittelen ;) Iteltä löytyy siis traguks + 15 muuta korvista ja huulikoru.
Mitä naamaläväreit ois haaveena?

K i r o kirjoitti...

emmma: oi kiitti. ♥ himottais hirveesti kyl siniset ja ruskeet ja hopeet hiukset. :(
mut okaay, toi oikeestaa on aika kannustavaa kuulla, et se tragus ei satu sil oon niin kipukammonen että huhhuh. :c
ja haaveena ois kyl vähintää snake bites. bridge, kulma ja smileyki ois jees. :---) mut ehken kuitenkaa noit kaikkii ajatellu naamaani pistää vaik himottais.