Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/01/27

Lay me down, let the only sound be the overflow

HEJ PÅ DIG ! 


Moikkamoi. Mult ei löydy hirveesti asiaa, mut kirjottelenpa silti. Omaks iloks. Teidän iloks. Ihan miten vaan.






Pitäs täs lukee kokeisii, koevko alkaa tos tiistaina bilsankokeella ja siitä eteenpäi kemia, matikka, ussa, filosofia, yyhoo. Kemia nyt se pahin on. Toistaseks. Ja filosofia.


Mutta eipä niistä sen enempää, en jaksa vielä murehtia. Kappas, sain äske käteen 4 kappaletta 6e lahjakorttei hesee. Siitä syystä, et olin tänää Laajavuoren koululla auttamassa Ricoh-koristurnauksen buffan etc postereita ja hinnastoja tehdessä. Palkkana. Käsi vähä turta näi jälkeepäi. Pitäs pari viel väsätä huomiseks.




Tos yks hassu päivä Yukin kans käväsin ostamassa kangaslaukun Carlingsista ja 14mm venytyksen savannilta. Toi laukku on kyl überkiva, täytyy sanoo. Tosin, oon heti onnistunu tahraamaan siihe vähä jotai tummaa smäigää, mut nojaa, en hirvee pahasti, et mua haittais.


Ostin tos kans eile tarjoustalosta kympil tollasen hassunhauskan paidan. Toiki on kiva. En kyl usei löydä tarjoustalost paljoo mitää, mut toi oli iha hupaisa.


Mmmhm, mä en tiiä, mitä mä nyt oikee kirjottaisin. Oikosulku. Voisin tunkee vähä kuvia.


Pukeutumispanostus -- not. En oo hirveest jaksanu miettii, mitä pistän päälle. Oon kulkenu vaa pipo pääs suurimman osan ajasta ni ei tartte miettii hiusongelmia. Ostin kans tos muutama päivä takaperin, mustan muovitunnelin (14mm) ninjasta, josta en tykkää yhtää, mut en jaksanu sitä isoo mötikkää korvas ku puhelimes puhuminenki oli hankalaa.
     Joku muksa tuttu kans toi mulle Thaimaasta tollasen suitsukesettihärpäkkeen. Hauskan tuoksusii nuo, mut äsken ku poltin tollasen sinisen, mereltä tuoksuvan tikun, se hais vaa palaneelta ja savulta ja pahalta. Hyihyi. Oisin odottanu nostalgisempaa tuoksuu.


Voisin ihkutella teilel viel toisen postauksen tähä perää vähä kaikesta kivasta, mitä löydän kaikkialta nettiä seikkailemalla. Täst tulis kilometripostaus, jos tähä ton kaiken yrittäisin tunkea.
Yritän kirjotella teille viel joskus jotain muuta mielenkiintoisempaa.

0 kommenttia: