Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/05/12

kaikki lähestyy



Äikkä kolmosen kanssa mä tässä kävin kattomassa teatteria. Oli ihan jees, mut teatterit ei vaa oo mulle. Näytelmäkritiikkiiki päästii sitte väsäämään. Saa luvan olla tarpeeks hyvä ku siihen oikee kunnolla paneuduin.
     Matikkaaki on saanu jo hyvin etenemään, oon tyytyväinen - viel 10 tehtävää nii kokeesee 6 pistettä kasassa. Voisin yrittää laskee tän tulevan viikon aikana, jotta voinki sitte jättää tunnit välii ja jäädä himaan nukkumaan. Koeviikkoki lähestyy ja fysiikast vois yrittää oppiikki ehk jotain enne koetta. 






Selkä ollu täs iha tajuttoman kipeä. En ymmärrä. Herätin vaa yks aamu ja totesin, etten pysty liikuttaa päätä kunnolla ilman et niskaa ja yläselkää sattuu. Muutenki tuntuu, et oon salee tulossa kipeeks: niiskuttaa, syöny hirveen vähä ja täten huono olo jonka kruunaa viel järjetön selkäkipu hieromisoperaation jälkee, joka sitte antaa oman osansa huonoon oloon. 
     Faija kävi taas piipahtamassa Virossa ja tänne mulle tuotii sitte colaa ja jääteetä. Kyllä kelpaa taas vähäks aikaa.



Vihdoin sain ton hyllyn seinälle, joka on ehtiny noin 3 kuukaut seilailee mun lattialla. Tyytyväinen olen. Mun kaiuttimetki sain vihdoin muualle lattialta. Peilinki sain kolmen vuoden lattialla lojumisen jälkee ripustettuu seinälle.
     Päätin, etten aio elää vain kahella käytössä olevalla sormuksella, joten päätin laajentaa mun huimaa valikoimaa uudella tulokkaalla. Tyytyväinen olen, kyllä.



ps. Lippu ostettu. Nostalgia. Pakko päästä. Olis kans tarkotus mennä Venlan kans kattoo Apulantaa ja hommata liput täs viikonlopun aikana. 
pps. FMA:n 1. tuotantokausi kokonaa katottu leffaa myöten - haikeeks jättää ku lukenu ja kattonu siitä asti ku koko sarja Suomee on rantautunu. lol, tota sarjaa vois luonnehtii melkee mun lapsuudeks. 
ppps. nää sanat oli tosi hupaisat väsyneenä. Ja niin kyl nytki.



0 kommenttia: