Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/07/17

Hänet oli vallannut se kylmä, julma määrätietoisuus, joka edelsi murhaa.



Päätettii käydä Alinan kanssa leffassa pienen funtsaushetken jälkee. Jäin ihmettelee tota hintaa pitkäks aikaa, mutta ei siinä mitää. Köyhdyin vaa vähäse. Mun makuu hyvä leffa, joten ei kaduta. Harmittaa vaa ku Peter Parkerii näytteli eri jannu. 
     Yuki palas täs just Briteistä ja jälleennäkemisen yhteydes sain tuliaisia: uusi kuori puhelimee ja kaulakoru. Ihastuin toho Gameboy- kuoree, olin muutenki haaveillu tollasesta. Väri on osuva, sillä omaan ite punasen gameboy advancen. Kelpaa.


Mulle ilmesty jostain Doven hiuksille tarkotetty "öjyhoitoaine". Tuoksuu mukavalta, aikalailla samalta ku kaikki doven rasvatki. Nojaa, toivottavasti toi toimii jotenki mun pörröpäähä. Olin aikasemmi valittanu, että haluun haaremihousut ja mutsi sit taiko mulle sellaset sen vaatekaapista. Oon hämilläni. Mutta tykkään.
     Yrittäny saada mun the sims 3- pelii futaamaan, mut se ei oikee tahdo toimii. Lagittaa saatanasti ni ei oo hirvee hauskaa pelata. Pelin lataamisen ohessa oon saanu luettuu vikan potterin melkee loppuun. Nyt en kehtaa lukee hetkeen aikaa, alkaa muute kaduttaa ku ahmasen sen kerralla loppuu.
     Naruto on inspiroiva peli. Mikäs siinä. Kattoo vaa, et päätyyks mun luonnokset iha kunnon paperille. Mut ehk voisin maalailla noita muitaki keskeneräsii pois. Liikaa kaikkee, mitä haluu taiteilla, mut sit kaikki jää puolitiehe. On se hauskaa olla taiteilijasielu.

ps. 20 tunnin vahinkosyömättömyyden jälkeen yks nuudelipussi tuntuu yllättävän täyttävältä.



2 kommenttia:

Emilia kirjoitti...

Voi oot huippuhyvä piirtään! Ja sun banneri on söpöin ikinä :D

K i r o kirjoitti...

Emilia : ow, kiitti. ♥ Päädyin tuumailujen jälkee kaiketi jatkaa noista toista maalaten. :)