Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/05/31

Horrifically delicious

Viime viikko oli melkein kokonaa täynnä riparitapaamisii - torstaista sunnuntaihin. Torstaina oli joku Walkers-nuorisotilatutustuminen, perjantaina oli joku vanhempainilta noil yhil, sit lauantaina oli joku kaupunkipäivä, siel jossai nuorisotilassa hihhuloitii ja oli jotai tutustumisleikkei, ku ei oikee tunnettu toisiamme siel. :--D Jännää, muistan joidenki nimii siel. Ja sit sunnuntaina oli jumalanpalvelus, tylsää kuten aina.


Mut kyl mä oon kerenny tekee kaikkee muutaki noiden riparitapaamisten lisäkski. 8D esim. lauantaina olin ainaki Reilan ja sen kaverin kans hihhuloimassa ja ottamassa kuvia. 8D Sillo oli kyl kivaa. En kyl muista, mitä kaikkee torstaina tai perjantaina tein - en muista ees, mitä tein siin alkuviikolla. D: Muisti pettää.


Mutta eilen olin Yukilla sen jumalanpalvelustilaisuuden jälkee. 83 Siel menee kyl paljo enemmä autoja ku täällä päi, että. Tää ku on tälläne vähäliikenteine paikka ainaki sillo, ku ei oo ruuhka-aika. Että Yukilla lagailtii koneella. 8DDD Heheh, vähä enne ku meidä piti lähtee, onnistuin sekoomaa, et mun teki mieli hyppii. D: Pyörin ja hyörin kyl siel jossai, harvoi kyl oikeesti hvuittaa kattoo, mitä mä teen sillo ku onnistun sekoomaa.
Lähti kans saattamaa mut. :--D Annoin kans synttärilahjan - piirsin Kamijon ja annoin kans kortin. Onnistuin kyl myöhästyy muutaman minuutil dösästä, vaik juoksinki metrosta sinne dösärille .__. Voivoi, ku oon hidas.




Ja niin, tänää sitte olin kans uudestaa Stadissa. 8D käytii ostaa kaverille vaatteita ja oltii pitkäst aikaa komistaa liikenteessä. Ite löysin vähä kaikkee ihanaa, mutta ku ei rahaa ni ei voinu ostaa. Tai, oli mul jtn 15€, mut emmä sitä viittiny tuhlaa mihinkää paitsi ruokaa. En kyl tietenkää kaikkee tuhlannu ruokaa. Kävin kans Tokyokanissa Pockyja ostamassa. "pitkäst" aikaa.


Totesin kyl kans, et mä tarviin uuden kännykän... Ton akku kuluu kai jossai paris tai kolmes päiväs, nii sitä on kiva ladata koko aja, ollu koht 2 vuotta käytös. Saan kyl ehk uuden. Onneksi niin.
Mä haluisin kans nyttaas piirtää, löysin tos kivan Rukinki, jonka vois väsää. :---)

0 kommenttia: