Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/05/21

Randomness.

Well, I haven't done anything interesting today. Sain mun kigun kyl melkee valmiiks koulus - täytyy vaa napit laittaa ja huolitella + laittaa kuminauhat hihoihi ja lahkeisii + huppuun kasvot. Ei oo iso työ. Onneks.
Kävin kans veljen kaa kaupas. :o Ostaa mulle mm. hiusväri ja ruokaa. En tiiä, miten se suostu mun mukaa. Sen kans on kyl muksi puhuu jtn randomii. 8'DD Joo, veljen kans...
Kävin kans moikkaamas Alea. :---3 ♥ Löysin sen kans kauppoi kierrelles muksin hameen ja shortsit, jotka kävin sit myöhemmin ostamas. 8) Meni kyl neljäkymppii, muttei kyl mun rahaa. :'D (toi hame näyttää sinertävält, mut toi kusee, se on harmaa)


Nyt oon sit vaa dataillu ja värjäsin kans tyvärin veks! Tuli muksit, juu. :--) Muah.
Juttelin tos kans puhelimes vähä aikaa sitte Desun kans jonkunlaisen keskustelun. Ja oon todennu, et haluun näihi mun hiuksii joko uudestaa pinkkii tai sit jtn muuta muksii värii tai sitte haluun täst päält mustaks (jättäsin alta kuitenki blondiks). *0* Mul sattuu olee kevytvärii, jota en oo käyttäny, et sitä haluisin silleensä testaa. En tiiä, sopisko, mut se lähtee kummiski nopeesti veks.

Pitäs kans lukee mantsankokeesee, ja se on mun omaks onneks vika koe! 8) Uhah, sit pääsee kärsimyksist eroo.
Meil oli eilen muute kuvikses vika kerta. 8D Oli jtn nyyttärijuttui, tosin, olin eka, joka sielt otti. :o Tai tällee, ku ne muut ei ottanu sielt mua enne mtn, paitsi se joku toine ope jtn? Okei, nice. Mun ranne tuli kans kipeeks, ku venailin mutsii samal, ku pidin niit töit sillee ihmeellisesti mun kädes.
Ja onneks kerkesin kans Housen alkuun! 8D Mulle tuli sen aikan vähäse jännä fiilis? Oisin vainu kattoo sitä vaikka kuinka kaua. Dx Äää. (joo, houseaddikti)


Voisin muute piirtää kans enne ku meen nukkumaa! Jospa saisin inspiraation jostai, ku haluun piirtää. Khihihi.

0 kommenttia: