Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/07/24

Colorful dreams.

Hei taas~
Ajattelin nyt sit taas ihan vain aijan kuluks kirjotella tänne. Ja mun pitäs koittaa palautella mun unirytmii riparin takii, ku siel on ruokailu joskus... 8.45? En muista, tai sit aikasemmi. Muutenki oon valvonu aika useesti kolmee, joskus puol neljää nii oon sattunu olee aika kuollu.
   Ja niin~
Mä en jostai syyst, muista, mitä kaikkee oon sattunu täs tekemää... (muistini on selvästi yhteistyökykyinen)
Mut kuitenki muistan näin kuvien perusteel, et mä oon ostanu kuulokkeet ja hiusvärin ! (jota en oo viel kerenny käyttää...)
Sonyn kuulokkeet sain Stockalt 25€ hintaa, tota hiusvärii saa nyt vähä kaikkialt, mut ei ne nyt kauhee pahan hintast oo, vaik halvempaa vois olla.
Mökilläki oon ollu täs, tosin onneks vaa yhen päivän ! (en kestäis olla mökil 24/7)
Mut olihan siel kiva kuvata kaikkee jännää, rakastan sitä auringonlaskuu, joka siel on kesäsi. ♥
  Stadissaki on tullu käytyy, jonka takii mun rahat rupee hupenee nopeesti... D: Voi ei, pitäis nyt vaa opetella säästää tai jotai kaut hankkii rahaa. Kiva ku noi porukat oli just vienykki pullot, nii ei siel paljoo palautettavii pulloi ollu. :----) Oli vähä päälle euron edest pulloja... Nyyhg, no ei voi mtn.
Täs oon kans käyny Yukil leikkauttamas hiuksia. 8) Vittuunnuin edellisen mallin kerrostuksen pituutee, se oli aivan liian pitkä ! Ja nyt myös nään. Nää pitäs vaa värjätä, sil mun tyväri on aika mahtava. 8DDDD ja ku hiukset sattuu olemaa tummentunu hiema... Voi ei.
Tosin, mul ei satu olemaa mitää tätä postaust varte otettuu kuvaa mun hiuksist, joten saatte seikkailla tänne


Juu, ja tänään oon sit ollu Reilan kans. Päädyttii kuvailemaa tonne koulun pihalle. 8) Myöhemmi me palattii meille ja syötii yks leipäpussi ku se leipä oli hyvää. :----D♥ Juotii kans teetä ja kaakaoo + hajottii mansikalle, joka oli kehari. 8D Se oli muute oikeest kivaa juoda vaa teetä siin rauhas ja jutella kaikkee randomii, kute ulkonki päädyttii vaa penkille keskustelee randomisti asioista. I like it.
Mut huomen joudun sit korpee jokskuks aikaa. Ehk muutamaks päiväks. Oon joutunu sinne joka vitun viikonloppu ja ku en satu olemaa mökki-ihmisiä, nii rakastan sit nii paljo olla siel... D: Lähen kuulemma aikasin aamul hyvän sään takia. No, nukun siel sit pitkää ni ei tarvi olla koko aja menos.
Oon täs muute innostunu kuuntelee kivasti Jeffree Staria ! Raiskaillu sitä pitkin päivää ja todennu et Get Away With Murder on aivan ihana. ♥
Ei kai täs mitään muut kiintosaa löydy kerrottavaks. :-----D

0 kommenttia: