Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2010/07/18

a Day in Helsinki, again.

Tänään olin sitte taas vaihteeks Stadis. :----)
Meidä piti lähtee kahen aikaa mökille, mut ei me sit lähettykkää, joten olin joskus puol kuus Stadis, tai aikasemmi, en muista.
Aamul mut tultii herättää sil, et faija tulee kertoo sen, et mun pitäis pakata kaheks. No, nousin sit siit melkee heti ja datailin, kunnes huomasin, etten ollu tehny mtn ja tuli vähä kiire. 8''D Normia. Löysin kans ihmeellisesti jääkaapist pullon Mountain Dewiä ja mäkkiruokaa, joten en voinu olla ottamat. :-----D
Sit kuulinki porukoiden tultuu himaa, et me ei lähetäkkää mökille. 
No, sit tein pikasee kans riparikortteihi sen sellasen sisällön (joo, tein ne vihdoin, ku mut pakotettii, meni kolmisen tuntii), mis nyt on se aika ja paikka ja sen semmosta. Et sit tollainen siit tuli, tos kuvas ei kyl oo sisäl sitä aika/paikka-juttua. Mutta niin~
Stadii lähin nyt aikamoisel kiireel, lähin kans farkuil, ni pelkäsin, et kuolen sinne lämpöhalvauksee, mutten sitte kuollukkaa, ei siel ollukkaa nii kuuma ku luulin ! Tietenki nyt satuin hilluskelemaa sokerihumalas ja makasin maassa, jonka takii sit mun paita oli hieman likane... Kuten kuvast huomaa, en toki makaile muiden sylis. Ja Riia jaYuki sattu kivasti kuvaamaa mun sähellykset. :---D ilmeet on sitte mukavia.
Juu, kaatuilin kans vähäse ku nauroin liikaa, onnistuin kans läikyttää kivasti Mountain Dewii housuille, nii ne oli vähä märät ja sit ne muuttu vähä tahmeiks.
Kävin sit taas myöhemmi mäkis hakee Wrapin ku tyypit rupes lähtee ja niin, myöhästyin yhest dösäst about 10 minsaa tai alle, nii sit se oli kiva, ku olin puol kymmenelt himas, about. Mutsi ei kauheest tyksiny, vaik ilmotinki, et oon puol kymmenelt himas. Ei voi mtn, shit happens.
Mut sit eile satuin kans olemaa Stadis. :---D Siit nyt en kauhees muista ku sen, et se alko aika paskasti, mut kyl oli muuten kivaa, Satuin ostaa kans Seppäläst kolmel eurol farkut. Tuollaset käärmeennahkakuviolliset mustat. ;u; Omnom, ne on ihanat. Eikä oo ees liian kuumat ! Yaay~


Ja sit kans Ale sattu olemaa meil yöt tos toissapäivän~
Yövyttii tosin mummolas ja Riiaki oli hetken aikaa meidän kans Jumbottelemas. Mä rakastan sitä yht limuautomaattii, ku se anto limuu yhen pullon sijast 6 pulloo; 2 EDii, 2 Mountain Dewii, Jaffaa ja Novellen kivennäisvettä, joka maistu paskalta. Että sellaista.


Nyt sit valvon tääl yksikseni ja manaan ku mun kuulokkeet meni paskaks, vaa vasemmast kuulokkeest kuuluu, joten nyt kuuntelen jollai koneen kuulokkeil väliaikasesti + näis on ihkusti mikki... .___.''
Joo, voisin täst kadota viimestää parin tunnin pääst nukkuu, ku ei viel väsytä.

0 kommenttia: