Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/08/30

hands held high into the sky so blue



FINALLY,
not lazy ass anymore cuz I'm posting to u



Aijai, oon mukavasti sairastunu flunssaa tän viikonlopun aikana ja tätä menoo sairastutan viel paljo muita, jos tää ei kauheest rauhotu. Eilen lievää kuumet, yskä, nuha ja en haista tai maista mitää kunnolla. :---( dislike. Litkin tos uniteetä, joka maistu oudosti oreganolta, mut toivottavasti se auttais vähäse mun oloo.




 En todellakaa muista, mitä kaikkee oon tehny tos kesäloman vikal viikol ja näinä lukion ekoina viikkoina ... ehkä nää jotkut kuvat sais mun muistin virkoomaa.
  Tuos oheises kuvas kävin Oskun ja Sampan kans Malmin lentokentäl ollees taitolentonäytökses, mut toisaalt tultii liia myöhää ku kaikki kiintosa oli jo loppunu.
  Huiii, kauhistelen koko aja, miten mun sormet voi näyttää jotenki noin rumilta.


Testasin täs yks päivä ihan omaks huvikseni joitai tekoripsii, jotka ostin joskus kaua sit jostain.
Kuvan laatu on vähä kämästä kännylaatua, mut kyl ne tost jotenki yrittää erottua, ainaki toivottavasti.
Hyi, liian naisellinen, mut miten mä näytän noin sorsalta........
Seikkailin Myyrmannis tos yks päivä enne koulun alkuu, lähinnä ostamas vaa kirjoja, mut kuitenki mukaa tarttu kaikkee muutaki ku vaa kirjoja ;



Paita, Cubus


Kaulahuivi, Cubus


iPhone 4 case, Veikon kone


Ainii, mutsi kävi tos yks päivä ostaa mulle joitai leffoi tms. Ei satu olee kuvaa, mut siin oli C.S.I'n ja C.S.I New Yorkin ekan tuotantokauden 4 jaksoo, Kummeleiden Alivuokralainen ja yks muu leffa, jonka nimee en nyt oikee muista. Sain kans South Parkin 13. tuotantokauden ja sitä oon täs töllötelly 5 jakson verra.
Täl hetkel ihmettelen, miksei mul oo mitää sellasii kuvii, joita tänne kehtais laittaakki. Paitsi joitai mun pärstäkuvii, mut niit ei nyt ketää jaksa katella.


Oon muute tyytyväine, et sain vihdoinki kuvikses aikaseks jotai ilman tunnin pohdintaa.
Saa nähdä sit myöhemmi, oonko tyytyväine toho työhö, kunhan saan sen viel joskus valmiiks. Oi, tätä ihanaa inspiraation määrää.


oh my god, I just realized how much I want those necklaces and that bag !
En kyl tiiä, mist tollaset matkaani nappaisin, paitsi laukun tiiän.



Huijui, tajusin tos yks kaunis päivä, et kui mun hiukset melkee loistaa kunnollisessa valossa ulkona...



Pitäs täs kans saada yks piirros valmiiks, se on lojunu mun pölypalleroiden elätarhan nurkissa koko kesän. Tienaisin sillä jonku verra, kunha saisin sen vaa valmiiks.

Mutta niin, jfojjfdosgjiojs,
mun inspiraatio hupenee eikä kirjotettavaa oikee tahdo löytyy mun pään uumenista. :(
(eikä tää postaus nyt iha hirveen laaja/ajatusrikas oo, mut no can do)
so, it's baibai




3 kommenttia:

Sanni kirjoitti...

mikä/missä on cubus?? 'o'

K i r o kirjoitti...

sanyou : cubus on vaatekauppa, ja en oo törmänny muualla ku Myyrmannis siihe, mut niit on muuallaki, dunno where, mut kuitenki.

Sanni kirjoitti...

oooh ok!! cool br0