Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/12/01

it's xmas time.


XMAS IS COMIN'


Koeviikko ohi ja uus jakso edessä. Kaikki lukuaineita. Pitäs onnistuu vaa tekee pienii muutoksii viel 4.- ja 5.jaksoon, kuten mm. mahduttaa FY2-kurssi jonnekki, samoten BI3. Ja kaikkee muutaki paskaa, kuten liikka. Asdsasnofifdhgihsifjad, kyl tää tästä, joo.
Toistaseks oon saanu vaa kaks koetta, sillä tänää piti saada enkunkoe, mut ei opettajaa paikalla ja äikkää en kerenny lunastaa ja fyssan saanki vast loman jälkee. Mmmmm.
rakas lukujärjestykseni. voisin jatkos yrittää tunkee seittemän kurssii per jakso.


Biletän atm jostain syystä Von Benzoo, jota eksyin eilen Spotifytä selaillessa kuuntelemaan. 
This is weird cuz usually I don't listen to this kind of music but they are good !


Mutta kuten kaikki on varmaa huomannu, joulukuu on täällä ! Eikä lunta, wtf. Okei, ei se haittaa, ettei oo vielä lunta tulossa, kunha vaa ois jouluna sit pieni söpö lumikerros uutee vuotee asti. Paitsi, toisaalta, koska en oo ku jouluaaton Suomessa, nii asia on mulle oikeestaan ihan sama - toistaseks. 

Täs jokune aika sit en ollu varma, mitä ees haluun joululahjaks, mutta ku alko miettii tarkemmin, löytyhän niitä asioita vaikka kuinka hupaisan paljon, mut ajattelin kertoo teille muutamista joululahjatoiveista näin jouluaikaan. 


Make ups 
Mun meikit alkaa olla koht ihan loppu, joten ois kiva täydentää hieman meikkivarastoja näin jouluaikaan. Mm. eyeliner ja ripsari on ollu pitkää aikaa melkee finito, joten ne nyt on ehdoton tarve saada... Kunha eka vaa löydän ne samat jostain kauppojen syövereistä.

Eyelashes 
Oon pitkän aikaa halunnu kyseisen laisii ripsii, mut ei oikee Suomes heti tuu eteen. Aasdnsafjodjfs, kyl mä jostain tollaset viel hommaan !

Piercings 
Niinkuin olen täs vähä aikaa jo sanonu vähä jokaselle vitutuksen potemisen yhteydessä, että tarvitsen 14mm valkosen spiraalin - oon ettiny vähä aikaa, mut aina loppu ku meen ettimää. :( muitaki venytyksii ois kiva saada, mut vast sit ku oon saanu vähä isomman reiän aikaseks.
Muutenki ne muut reiät naamaan etc himottaa, mut ei taida vanhemmat olla suopeita niit kohtaa - paitsi korvalävistykset.

Circle lenses 
Oon katelly eyecandylensist varmaa jtn puol vuot tiettyi linssei ja kyseiset löytyy cyberistä vaan vahvuuksilla, asfjsjfidasiga. Kyl mä joku kaunis päivä saan ne viel haltuuni, i promise.


Clothes - shoes included 
Vaatteet on se perusjoululahjatoivomus.  Löydän aina jostai kaikkee kivaa vaatetusta, jota sit hamuaa itsellee. 

Jewellery 
Korutki on sellasia, joita otan mielelläni vastaa, vaik oonki joskus aika kriittinen niide suhteen. Muutenki on iskenykorupula. :---(

Wreck this journal 
Oon kattonu sitä "kirjaa" aika pitkää ja todennu, et haluun sellasen. Omfg, siinä mulle tekemistä datauksen sijaa. Muutenki ku sielt löytyy kaikkee tosi kivaa, kekeke. Ostakaa mulle. Minä tahdon tuollaisen.

Earphones - iPhone case included 
Kuulokkeet meni rikki jokune aika sit, joten uusia kaipaillaa. Tollaset kivat rilakkuma-kuulokkeet ois aivan ihanat, samoten toi kuori ! ♥ aaaaaa, tuitui purnau.


Hair stuff
Kaiken maailman hiusmömmöt on aina tervetulleita kokoelmiin. Kaikki alkaa koht olla lopus ja uus syväpuhdistava shampoo ois aika kätsy.
Pidennykset ois aika kivat kans, mut ehk mä kasvatan omat sen sijaan. Muutenki kallista tavaraa, joten ehk jää vaa haaveeks. :--(

Money 
Kelle ei nyt raha kelpais ? Rahaa tarviin aina kaikkeen, mitä ikinä keksinkää ja muutenki ku oon joululomaks lähös etelään, joten sinne fyrkal ois hyväki tarkotus. Tai no, tosi hyvä, mut no jaa.


u know that I'm meaning you. :---) 

ps. this is so true:


Ei mulla muuta, thnxbye hunnies! ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

HOOOOOOOOHOOOOO moi arvaa kuka :O

K i r o kirjoitti...

oon huono arvaaja. :(