Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2011/12/10

Keep calm and go to Hogwarts




Niunau, "kouluarki" on vaihteeks taas alkanu ja siten siis koulus tylsistelemässä ja opiskelemassa. Pitäs alottaa ahkeroimaa ja tappelee matikan kanssa, vaik se ei nyt luontasesti innostais. Shit happens.
+ totesin, et filosofia on vähän... hämyä ja se maikka on vähä hämy kans, omg. Siellä siis med inkkari ja muut kumppanit.

Aloin miettii täs joku aika sit, et oonko pimahtanu -- en tykkää kirjoista yleisesti ottaen yhtään, mutta silti oon lukenu jo puoltoista Harry Potterii 5 päivän sisällä...? (= luen salaisuuksien kammiota atm) Päätin sivistyä ja lukea ne läpi ja oon todennu, et noita todellaki jaksan lukea.
   Oli kans hämyy, et mutsi taiko mulle jostai meidä kaappien syvyyksistä HP& Liekehtivä pikari, sillä en ees tienny, et meil ois mtn sellasta.
   Totesin kans, et raahaan jonkun mun mukaa HP theme parkkii sit joskus ku mul on paljon rahaa. Asdsdjoajdoapdj. Okok, nyt aloin kuulostaa liian hurahtaneelta, mut no jaa. 


a new purchase - scarf from Cubus

Ostin tos kans uuden huivin ja paidan, mutten omaa yhtään hyvää kuvaa siitä - vielä. 
   Aaaand, mä kerroin värjänneeni hiukset, joten väri on tällä hetkellä about sama kuin nois paris alla olevis kuvis. En osaa tarkkaa määritelmää antaa, sry guys.
   En oo muute hirveest jaksanu laittautuu tän viikon aikana. (Kyseiset kuvat ei siis oo tältä viikolta.) Lagisuutta mielin määrin.



Kuvikses tuli sit oltuu launataina 3. pvä. Syystä, että seuraavaan työhön liittyen piti pukeutua erilailla ja miettiä ympäristö, ja kuvata ittensä siihe ympäristöö, mistä "haluis" maalata öljyvärityön. Oon huono selittää, yrittäkää ymmärtää.
   Tuollaisen kuvan sain sit aikaseks ja oon omalla tavalla suht tyytyväinen. Toi telkkari oli vaan niin kiva, että aiaia. Toi lintuki oli kiva. Kattoo ny vaa, et salee mikää ei onnistu työskentelyvaiheessa.


Sori, klikatkaa kuvaa isommaks jos siltä tuntuu, koska tää layout etc kusee täl hetkel ni en voi laittaa isompana tähän näin u know, joten yritän väsätä pienii muutoksii tähän - heti ku jaksan ja saan aikaseks.

Sain täs just kans rahaa mummolt, et menisin ostaa jotain kivaa joululahjaa viel ittelleni ja jtn mun veljelle.    Kattoo, mitä ees keksin täks päiväks ja jaksanko mennä ostaa mitää. Mmmmhmh. Eipä taida oikeestaa tulla hirveen mielenkiintonen viikonloppu tästäkää.

ASdojsajfojajfoa, asiasta kukkaruukkuun, mä haluun tollasen kivan huoneen, mikä tos on. Varsinki toi lumos- teksti kiehtoo, aaaaa.
   Pursuan vaikka mitä ideoita, mut ehken ala sepittelee mitään niin jännää. Kaiketi haluun kans ton time turner- kaulakorun. En vaa millää raaskis maksaa siit 60€. Kylhä niit halvemmal saa, mut ne halpisversiot näyttää hieman erilaisilt ja sellasilta, et mun silmä ei oikee tykkää. Haluan kaiken.



someday i'll write the same text, too

blogger näyttää, et kello ois 0.04 - miksi kusetat minua?

 Mun asiointi alkaa nyt lähestyy loppuaan. Yritän keksii seuraavaks kerraks nyt vähän jotain mielenkiintosempaa... Ehkäpä. 
Olkaa kivoja, tehkää mulle palvelus ja kehitelkää mulle ideoita.
So, baibai. ♥


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

parahin vatiseni, et oo pimahtanu. oot vaan 6-7 VUOTTA MYÖHÄSSÄ:-----------DDDDD
oot ihana tos kuviskuvas. mä nään sua ain piiloutuneen sun huiviis. hui melkein pelästyin ku näytit noin supernaiselliselt (ku et oo siel huivis ja pipos piilos:D) ::----D

ps. en jaksanu kirjautuuu sisää.
terveisin ämpäripämpäri

K i r o kirjoitti...

:( enkä oo myöhässä. okeiokei, no mut oisinha mä enemmänki myöhäs voinu olla !
ja joo, kuvikses oli oikeestaa harvinaisen hauskaa laittautuu tollee. :__D saati sit poseerailla ulkona kylmässä.