Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/02/29

banaaneista tennareihin.










Hiihtoloma on ohi. Just ku kerkesin tottuu siihe sluibailuu. Enpäs mä hirveesti mitää kummaa kyl tehny; tein friteerattuja banaaneja, jotka näytti kyl pikemminki aika hämyilt, mut hyvii oli - sit kavereita, yöpymisiä Oskulla ja lauantaina päiväreissu Viroon. Ja nyt sit koulussa lahnailua. Tänää en kyl oo hirveesti keskittyny tunneil, kaduttaa sinänsä.
Mutta niin, lauantaista. Heräsin aamulla siinä 6:30 erittäin virkeänä, olinhan sentään nukkunut parina edeltävä yönä yhteensä jotain 12h jos sitäkään. Kiitos Osku ja unirytmi. 
Mut sen parin tunnin laivamatkan jälkee suunnattii sit Prismaan ja siin yheydes olevaa johonki kauppakeskuksee, josta sit bongasin mustat ballerinat ja ruokaa. Oon aina tykänny Cha-teestä, mutten koskaa löydä sitä mistää muualt ku laivalta, mutta nytpä löysin, iloinen minä. Nutellaaki tarttu käden mukana kassalle. Samalta prismareissulta mukaa tarttu hiustököttejä, as you can see. Toi hiusnaamio ainaki tekee hiukset mukavan pehmeiks, sitä mä just tartteen kuolevaan päähän.
Prismasta suunnattii sit viel yhteen kaubamajaan, mistä en kuitenkaa halunnu mitää ja myöhemmi faijan ja veljen innottaman lähin käymää sataman viereses kaupas viel nopeesti ennen satamaan menoo. Sieltä bongasin sit 27eurolla valkoset converset. Tykkään. Nyt on ainaki kenkiä loppuvuodeks. Ja muutenki.

Pitäs täs alottaa lukee vähä huomisee psykan termikokeesee. Ei kyl oikee mitää hirveen hankalaa mun mielest, mut silti. Vois vähä kertailla, ellei taas kone vie voittoa. Asiasta toisee, vaihdoin ulkoasuu hieman. Venla on tietääkseni kyl parhaillaa väsäämäs mulle uutta, mut en jaksanu kattoo tota edellistä.
Innottavaa kans kuulla, et saatan saada uuden lampun mun huoneesee. Kattolampun siis. Mutsi löys jostai lehtisestä alennukses olevan prameen kristallikruunun, about sellasen, millasen mä oo jo jonkun aikaa täs halunnu. -55% alennuksessa. Muutenki toi mun nykynen kattokruunu kärsii lamppuvajeesta.

Ei mulla täs muuta. 

2 kommenttia:

emmma kirjoitti...

kiva löytö noi converset! mis koulus oot? :--)

K i r o kirjoitti...

emmma: Martinlaakson lukios, Vantaalla. :---) ja joo, tykkään kovasti noiist converseist !