Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/03/08

Even for one moment, one minute, one second




herranjestas, en kestä. ♥



en tykkää yhtää mun hymystä. Katelkaa sitä nyt silti. Muutenki outo töyhtö päässä.



huivi, cybershop
paita, brand unknown - ulkomailta
housut, ginatricot

Mitäs tässä. Meille tuli koira. Kääpiövillakoira, jonka mutsi risti sitte Minniks, noin 7 vkon ikänen. Nukahtelee mun sylii, syö sormet ja vaatteet ja pissii kaikkialle. Täs se söi lattialla päiväpeittoo ja leikkii palloks rypistetyllä mäkkipussilla.

Koulussa sätkimistä ja nolife-dataamista. Ja Oskun näkemistä. Eipä tässä oikee mitään muuta oo kerenny tekemää, paitsi et alotin tekee täs hissan raporttii siit museokäynnistä ni saisin sit korvattuu sen yhen esseen. Aika kätsyy. Ainoo on vaa, ettei ite noist teoksist löydy suomeks tietoo kunnol.
Voisin täs joku päivä saada aikaseks värjätä mun tyvikasvun. Se on päässy valloillee, muttei kyl nii pahasti, et ois hirvee kiire värjätä.

Yritin tässä väsätä ittelleni paahtista "grillatulla" juustolla, mut paahdin ei nyt oikee tykänny ideasta, alko savuamaa ja nyt mun kädet haisee iha savulta ja asdasfdsgosjpaskaldpgl. Mikää ei onnistu.


Jotenki must tuntuu, et nää mun postaukset ajottuu ain siihe aikaa ku poden yksinäisyyttä. Kuten nytki. Lagailen tääl pimees ja toi koira löys mukavan paikan mun tuolin juurelt nukkumisee. Mun on täs pari tuntii pitäny jatkaa tota hissajuttuu, mutten oikee oo saanu muuta aikaseks ku avattua kyseisen tiedoston.

Kuvasta tuli mielee, et kohta kevät on täällä ! Ootan nii, et tää kaikki lumi sulaa vihdoin pois ja voi pukee vähä kevyempää vaatetta päälle palelematta. 
Mmmm, tän postauksen tasoki tuntuu valahtaneen edellistä alhasemmaks. Ehkä korjaan asian heti ku löydän kerranki mielenkiintosta ja tarpeellista ja hauskaa postattavaa. Ainaki toivotaan niin. Mut ehk mä lopetan tän mun turhan höpöttelyn nyt tähän näin, ei tällasta kukaa jaksa lukee ikuisuuksia.

ps. toi koira näyttää kiintyneen muhu, se seuraa joka paikkaan ja nukkuu lähinnä mun sylis. Ei täs näin pitäny käydä.

0 kommenttia: