Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/06/30

Hyvää syntymäpäivää mulle.



30. kesäkuuta. Tosiaan, tänää on mun syntymäpäivä. Aluks toivoin, et voisin vaipuu koomaan tän päivän ajaks ja herätä sitten ku se on ohi. Mut kaiketi, nyt kun tää päivä on noin tunnin päästä ohi, niin ei tää ollukkaa nii paha.
     Erkka oli kiva ja tuli piristää mun synttäripäivää ja tekemään siitä ei-niin-normaalin päivän, mitä tää olis voinu olla - ja kaiken lisäks onnistuneesti. Kävin kahden pintaa noutamassa synttärilahjan Venlalta Martsarin asemalta ja samoihin aikoihin päivän seuralainen ilmesty sovitusti paikalle. Mikäs siinä sitten kotiin päästyy syödes ja läskeilles. 



En toivonu tai odottanu tältä päivältä alkujaankaan mitään. Mut silti mulle tyrkättiin eteen niin aineellista kuin aineetontaki "lahjaa". Teki mun päivästä kertaheitolla paremman. Veli oli ollu ihana ja käyny ostaa mulle mun kuolaaman pelin: Naruto shippuudenin Storm generaitionsin. Totesin myöhemmin, et kui combo nimi tolla pelillä on. Pelin mukana tuli jotain keräilykortteja, joita en oo toistaseks viel avannukkaa. 
     Venlaki nähtävästi ties, mitä kaikkee oon sattunu haluumaan ja kivoista lahjapapereista paljastuki unensieppaaja. Ties myös, millasista tykkään. Täytyy vaa hieman visioida, mihin tuon nyt laittaa. Erkalta sain heti tapaamisen yhteydessä kukan : Iriksen. Kuten myös ajatusten tuottaman runon.

Jopa pienet muistamisen eleet tekee päivästä yllättävän paljon paremman.



0 kommenttia: