Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/08/24

ei ole sellaista pimeää, jota minun hento käteni ei torjuisi



Yhtenä kauniina päivänä kun saavuin yön jälkeen Erkalta kotiin, mummo ilmotti ostaneensa mulle kellon. Ja anto sitte käteen tuollaisen Marilyn- kellon. Oon aina ihannoinu ja halunnu kerätä jonkunlaista Marilyn- sälää, mutta välillä hinnan ja välillä oman nirsouden takia jättänyt ostamatta. 
     Onnistuin noin pari viikkoa taaksepäin rikkomaan mun puuterin. Kärsin yllättävästä laiskuudesta ja välinpitämättömyydestä meikkejäni kohtaan, joten oon eläny tollasella läjällä (ja elän niin kauan kunnes se loppuu) siitä asti. Kunnes otin niskasta kiinni ja pikaisella ruuanhakureissulla ostin uuden. Onnistuin tossa yks kaunis kouluaamu pudottamaan puolet tosta rikkinäisestä puuterista lattialle. Oi sitä ilon määrää. Onneks sain ne tekemällä paperin kanssa yhteistyötä takasin lattialta.



Mangojääteetä, nuudeleita ja matikkaa. Oltiin Alinan kanssa ahkeria tunnilla ja saatiin aikaseks noin 4 tehtävää. 16 tehtävää tehtynä, 46 tehtävää jäljellä, että 6 pistettä kokeeseen on taattu. Laskeminen vähä tyssäilly, mutta oon silti edistyny. Voisin yrittää olla ahkera ja tehä kaikki tehtävät kunnol etuajas ni ei jää minkäänlaista paniikkia. Tosin - se ei oo parii jaksoo onnistunu.
     Lerska Naruto- hakkaukset käynnissä w/ Erkka ja veli. Kunnon ragehakkaamista ja nimettiin Naruton yks awakening mode Lerska super modeks ja mätkittiin kohti Venäjää (lol). Oli aika hauskaa. Mountain dew ja popcornit kruunas plusmiinus tunnin pelityssessiot. Loppujen lopuks poppareita löyty lattialta.
     Kuvataidekouluki alko. Mikäs siinä hiilipaperia rypistellessä, kastellessa ja sille sitte maalaillessa. Kuivuneena löysin sieltä sitte jonkulaista lintua muisuttavan muodon sun muuta hauskaa. Toi sininen ja pinkki on mun rakkaus. Vihreetä ja oranssia tuli kanssa räiskittyä. Tykkäsin.

ps. onnistuin valuttamaa puolet spagettipussista lattialle. 
pps. oli hauskaa päästä koulusta yheltä. musa oli peruttu.
ppps. Gagan keikalle maanantaina. hui.


0 kommenttia: