Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/03/27

miksi etsit sä elämää, sieltä joukosta kuolleitten


Pitkäst aikaa ilman pipoa. Oon ollu aktiivisesti pipo pääs joulusta asti, joten hieman vapautusta. Okei, yks syy on siihe se, et mun tyvikasvu alkaa olee jo aika näkyvä, mutten värjää sitä ennen ku on älytön pakko. Kasvakaa karvat, kasvakaa.






Olihan se kans aika hupaisaa kattella Oskun ottamua kuvia kamerasta. Mut mikäs siinä, Minniä se lähinnä kuvas, mut mukaa eksy muutama muuki kuva. Hassuu on se, et tou hauva sekoo kameran äänestä. Muutenki vähä kertyny lyhyes ajas paljon kuvia.
Kevään ensimmäiset hieman tuoreemmat mansikat syöty (tähän asti syöny pakastettui mansikoita). Vaniljajäätelöö, mansikoita ja vaahterasiirappia. 





Minäkansio tehty ja palautettu. Jo viimeviikolla kylläkin, mutta anygays. Hirvee duunaus parina vikana päivänä ja sen jälkeinen stressinpurku keski melkee viikon. Ja nyt sit koeviikko alkaa huomenna (ke). Mun onneks mul on vaa 4 koetta, perjantai vapaata, tiistaina 12:15 kouluun (valmisteluun) ja ke vika koe. Aika chilli koevko vaikka onki 6 kurssii. Koeviikolla siis yh, historia, matikka ja fysiikka. Yh:ta täs oon yrittäny lukee, taloustietoa, mut eipä täst hirveesti mitää oo tullu. Nojaa, kyl niihi esseisii voi jotai shaibaa selittää maailman taloustilanteesta. Kyl mä aina oon niin pärjänny.




tämä nostalgian määrä - innostuin kattoo Digimon adventure zero two- leffan suomeks dubattuna. Kylmiä väreitä ja nostalgiabiisejä taustalla. Terriermon on aina ollu mun rakkaus. Mun digimoninnostus heräs.


ps. voisin täs yrittää Pokemon Silverin mun laskimeen. Mut ei se nyt oikee näytä hirveesti onnistuvan. :c
tetris kyl onnistu, mut miksei GBA-pelit sfsdgfhdfjspdpgs

6 kommenttia:

emmma kirjoitti...

ihana asu tos ekast kuvast! mullaki hiusten kasvatus - projekti menos. :--)

K i r o kirjoitti...

emmma: naaaw, kiitti. :) tässä ahkeraa kasvatusta meneillää vaikkei noi hiukset tunnu mihinkää kasvavan.

likeforeverago kirjoitti...

voiiiiiiiiiiiiiiiiiii ku toi teijän hauvavauva on sulo :-------)

K i r o kirjoitti...

likeforeverago: se nyt sattuu olee tollane hassu pallero. :) tuu joku kaunis päivä kattelee sitä.

Anna Käyhkö kirjoitti...

sulla on ihana blogi ! :: )))

lauantaimurhetytto.blogspot.com

K i r o kirjoitti...

Ansma: oi kiitti. ♥;u;