Oma kuva
K i r o
1995/FIN
Tarkastele profiilia

Blog Archive

instagram : kirolelloo

Sisällön tarjoaa Blogger.
2012/06/24

Matkailua tiedossa






Päätin mennä iloisena ihmisenä mutsin kanssa tuhlaamaan rahaa Jumboo, ja mukaan tarttu pari paitaa ja uusi laukku. Vois täs varmaa alkaa käyttää näit muitaki laukkuja ku vaa tota yhtä kulunutta. Tosin, reissu söi mun käteisrahat, joten täsä elellään hieman köyhemmällä linjalla. 
     Kerenny täs kans kuokkii laneilla. Mikäs siinä peliagressioiden purkua kuunnellessa ja nauraessa Erkan koneen vaihtuneelle taustakuvalle. Söin kans puolvahingossa melkee kaikki karkit.


     
Mutta asiasta toiseen - karkaan taas ulkomaille huomenaamuna 7:30 laivalla. Päämääränä Puola ja Saksa. Roadtrippi. Autossa istumista. Viikko. Ja ikävä kalvaa. Onneks kävin tätä varte ostaa lukemista, joten en kuole tylsyyteen. Ja onneks mulla on gameboy ja pokemon-pelit. Ja onneks mulla on pikkuveli. Ja onneks mulla on mun rakkaat tarvikkeet taiteilua varten, aka vihko ja kynät. Tällä setillä mennään.

1 kommenttia:

likeforeverago kirjoitti...

voi ei ku sä karkaat ennen ku mä oon ehtiny jutella kuulumisia sun kanssa:O
toi charitsard mikälie on iha saakelin hieno!!oot mun lempi taiteilija;)
ja noi paidat näyttää kivoilta, varsinki toi brittilippucollari:---)